Vårsol

Härligt med vårsol ! Igår skulle vi ut på långpromenad och då åkte vårjackan fram, en av mina 2 vårjackor var för trång men en röd kom jag i. Den ena var ganska liten från början så när man blivit lite rund om magen fanns det inga marginaler hehe. Efter en lugn och härlig morgon bestämde vi oss för att kombinera en promenad med lunch på pizzeria och sen fika hos far m fam. Det var väldigt trevligt och skönt väder.
Klockan hade sprungit iväg och blivit eftermiddag.
Kvällen var inget planerat men slutade ändå med tacobowling som ett gäng planerat tidigare som vi kunde haka med på.
Trevligt det med. Jag hoppade över bowlingen och åt bara tacos och var social en liten stund sen gick jag hem och åt hallonsorbet (sjukt god glass) och tittade på expedition robinson. Henrik stannade kvar och partajade vidare. Blev riktig lång promenad igår och även om benen blev lite trötta så gick det bra när man hade mat och fika pauser hehe. Ha det fint !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0