Goda vänner och glass

Denna helgen har det blivit ganska mycket fika och fredags kom bl a Christy och stannade till kvällen mycket trevligt+att hon hjälpte Stina att städa rummet hehe (tror Christy städade och Stina pratade) hehe. På lördagen var det Christy som fick bjuda på fika och vi fick se deras fina lägenhet. På kvällen kom Thina och vi stack iväg och handlade lite gott. Jag blev sugen på glass så jag köpte ett paket choklad/vanilj/apelsin glass riktigt gott till det köpte jag chokladsås och kex mums. Filmen vi såg hette P.S I love you och var OK inte jättebra men OK känns som den kunde ha varit bättre. Jaja sevärd i alla fall.
Tänkte lägga in ett par bilder också men det gick inte så jag säger som Christy sa igår när man glömt köpa inflyttningsblomma "det är tanken som räknas"



Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

/Christy

2009-03-08 @ 15:22:53
URL: http://christyjohansson.blogspot.com
Postat av: Mattias"G-sson"

Låter som du haft en bra o god helg med massor av mums :)... Christy är duktig som spinning ledare tycker jag på tal om Christy :)



// Matte G-sson....

2009-03-08 @ 18:56:07
Postat av: Jennie

G-sson ja det blir en del gott ibland hehe och jag kan tänka mig att Christy är en duktig spinninginstruktör =)

2009-03-09 @ 12:19:56
Postat av: Mattias"G-sson"

Jennie>>> Härligt :)

2009-03-09 @ 22:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0