Mysigt

Blev en ordentlig sovmorgon idag riktigt skönt =) Sov till kl.10. Jag har börjat tvätta lite av lillans i magens filtar o täcke o sånt dom är nya men vill tvätta bort "fabrikskänslan" som grejerna har. Det har även blivit en hel del kläder som ska tvättas vartefter också så ska jag stryka dom små plaggen så dom blir extra mjuka för lilla bebis, så mysigt. Ikväll ska vi på föräldrautbildning och då skulle vi få se en förlossningsfilm. Nu ska jag sitta vid datorn en stund till och dricka färdigt mitt te och njuta av dom mysiga sparkarna som lillan ger mig lite då och då. Ha det fint !

Kommentarer
Postat av: Thina

hoppas det inte är den där filmen med Gudrun Schyman då, som vi såg i gymnasiet... haha!

2009-06-12 @ 16:39:03
URL: http://tejjna.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hehe det var det inte =)

2009-06-13 @ 16:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0