Fina detaljer

Var ett tag sen jag gjorde ett inredningsinlägg men här kommer ett =) Har gått runt lite på undervåningen och fotat en del saker som jag tycker lite extra mycket om. Grönt är skönt och en snygg kombination till grönt är rosa =)


Bänkprydnad i köket.



Diskmedelpump och förvaring från cult design.



Diverse förvaring från cult design.



Dessa två hänger på en vägg i köket och jag tycker dom passar utmärkt
till den lite "gammaldagsa" stilen.



Återigen lite grejer från cult design serien, mm och många av grejerna
från cult design serien är presenter som jag fått vid olika tillfällen och
en del har vi handlat själv =)




En sommrig krukväxt. Grönt o rosa är fint och denna
står i vår hall och har en matchande grön matta på golvet. 



I vardagsrummet vitt,brunt,grönt o rosa I like it.



Hylla i vardagsrummet med blandade grejer som gör rummet mer
hemtrevligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0