57 dagar kvar till beräknad förlossning

Idag var vi på bm-besök igen prover, vikt och magmått o sånt togs och vi fick även höra lillans hjärtljud *härligt*. Idag kände även barnmoskan efter hur hon låg och hon ligger med huvudet neråt , det har jag fått höra förut men för ett tag sen blev jag fundersam på om hon inte vände upp sig igen men det verkar ju inte så, eller så har hon både vänt sig upp o ner sen dess kanske =) Ha det fint !



Stina känner på magen och på lillasyster som buffar där inne =)


Lillan 3d/4d ultraljud V.26+0


Kommentarer
Postat av: Johanna J

En fråga bara...

Fick ni extra boka en tid för att få göra ett 3D ultraljud och i vecka 26 ???

Jag har hela tiden varit sugen på ett 3D =)



Hoppas att du och lilla bebisen mår bra i magen, vi ses ju på återträffen för föräldrarna i höst=)

2009-06-23 @ 15:11:13
Postat av: Jennie

Johanna-> Hej,allt är bra här, själv? Jag önskade mig ett 3d ul i födelsedagpresent. Det vi gjorde hette tillväxtkontroll och kostade 1500 kr.Gå in på crocus.nu så hittar du mera information =) Jag kan varmt rekommendera det, vi fick tid ca en vecka efter att vi ringde o ville boka =)Detta får man boka själv och är inget som ingår i vanliga fall. Ha det fint !

2009-06-23 @ 18:46:37
Postat av: Sabina

Vilken fining!

Var på UL förra veckan, bara vanligt, men det gick att se att allt var bra och att det minsann blir en tjej här också! GIRL POWER!!!

Hon ska väl heta Rainbow Bright, eller;)

2009-06-24 @ 18:11:39
Postat av: Jennie

Ja ok ja verkligen girlpower. Ska flickan ha ett namn som börjar på M nu med? Ja tror vi har bestämt oss för vad vår tjeja ska heta =) Kram

2009-06-24 @ 19:41:03
Postat av: johanna

oj va dyrt men som sagt de kan ju va värt de när de e första barnet och allt=)



jo de rullar på för oss också, börjar bli trött i både fötter och rygg, men de e bara att stå ut dom sista veckorna nu=)



ta hand om er nu.

kram

2009-06-25 @ 09:18:14
Postat av: Jennie

Johanna -> Ja det kostar ju en del men det var verkligen värt det =)Ja nu börjar det närma sig =)Detsamma. Kram

2009-06-25 @ 12:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0