Skön Söndag

Här startade dagen ganska sent men den slutade också ganska sent igår. Startade dagen vid datorn men sedan tog jag en promenad neråt och köpte färska frallor av olika slag, jättegott.

Idag är ju vädret finare o Henrik är ute o jobbar med altanen eller om han skulle klippa gräset vet inte riktigt. Själv kanske jag ska pyssla lite. Ska tvätta lite också. Ikväll kanske man skulle ta o hyra en film. Jag gillar skräckisar om jag inte är hemma själv då blir det för läskigt. Henrik har varit ledig ett stund nu och även imorgon sedan kör han några pass igen fram till semestern men sen ska han ha semester i typ fem veckor fram tills bebis är beräknad =)

Ha det fint !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0