Fredag

Nu var det fredag igen och idag vet jag inte vad som står på "planeringen". Kanske att man åker  till Västervik ikväll o kollar läget. Idag slutar Stinas pappavecka så vi åker nog till Västervik på kvällen då, idag skulle hon ev leka med en kompis innan hon far.

Igår städades det för fullt, både över och undervåning Stinas rum städade Stina och jag ihop =) Jag fixade även hel del i bebisens rum. Det är så kul ha ett rum o fixa i. I förra huset hade jag inte det men vi tänkte att det ordnar sig ju. Vartefter så löser vi något men så hitta vi ju det här huset som vi blev "lite" kära i och det är ju större så här fanns det perfekta rum hehe.
I alla fall så har det rummet stått ganska tomt sen vi flytta in vi har ställt upp lite möbler som bebisen ska ha o smågrejer o så men igår "inredde" jag det lite med och det blev så mysigt. Har handlat en del från Ikeas Fablerserie den är så söt. Kanske visar lite bilder vartefter men tänkte göra det när de sista detaljerna är på plats.

Ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0