Bio

Ikväll blev det bestämt att vi ska på bio det lutar åt att vi ska se Bruno (med konstigt u).

Städningen går så segt men nu är det bara att dammsuga övervåningen kvar *skönt*. Har vart riktigt seg idag men som sagt man är ju i slutet av sin graviditet nu så det är väl inte så konstigt egentligen. *Längtar så mycket efter lillan*



Lillan V.26+0

Jag är på dag 253 av 280. (90,4%).
Jag är i vecka 37.
Jag har gått 36 fulla veckor och 0 fulla dagar (v36+0).
Jag är i 8:e kalendermånaden.
Jag är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Jag är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 19 aug 2009
Du har 27 dagar kvar till beräknad förlossning.

Ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0