Biltvätt Jovars

Skulle ta tag i bilstädningen förut. Jag började med att rensa och kasta saker. Innan jag tänkte torka bilen inuti bestämde jag mig för att dammsuga bilen.
Hade precis släpat ut dammsugarn när himlen öppnar sig. Så det var bara att konka in den igen. Men jag ger mig inte i första tagen jag kröp in i bilen istället och torkade av den. 
Men nu får jag styra med nåt här inne istället o sen kan jag ge mig på bilstädningen igen =) Om man ska se något postivt med detta så är det väl att jag får lite gjort här inne och att bilen har fått sig en rejäl avduschning innan biltvätten ikväll hehe.

Ha det fint !

P.S Uteblommorna står fortfarande under tak och även dom ska få lite omvårdnad när det slutat regna och det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0