23 dagar kvar till beräknad förlossning

Oj oj idag är man sömmnig, har legat på soffan o vilat lite nu. Idag gick ja upp lite skapligt för vi har varit hos barnmorskan och allt såg bra ut =)

Efter det blev det till att åka o handla och nu har det sista inhandlats inför lillans ankomst, så nu är vi helt redo jag ska bara packa ner lite av grejerna i bb-väskan med.

Jag är ju beräknad till den 19 Aug men om lillan väljer att stanna kvar över tiden så sätts jag igång den tredje sep . Längtar efter henne där inne och hoppas att hon kommer snart bara hon är färdigbakad där inne. Men man vet ju inte när hon vill komma ut, många går ju över tiden första gången som jag fattat det.  
Bebisrummet är också fixat nu det mesta så ni ska få se lite bilder ikväll tänkte jag.

Ha det fint !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0