15/7 Onsdag

Idag har jag inga egentliga planer men har i alla fall tänkt att ta tag i lite saker som tvätt och plocka undan lite. Imorgon är ju min "städa innan helgen dag" som torsdagen blivit lite numera när man inte jobbar torsdag-kvällarna (för er som inte vet så är jag delägare i ett litet familjeföretag) som heter Kambrinks markiser och persienner.  Förut gick ja ju i skolan på dagen och måndags och torsdagskvällar jobbade jag på företaget. Skolan slutade i slutet av maj och nu går jag på föräldrapenning eller va det heter =) och snart kommer ju lilla bebis =)

O måste handla idag är typ tomt i kylen på bröd o pålägg och sånt. Ska även köpa en vaxduk och lite till altan o se om man kan va det lite trevligt med möbler då den börjar bli färdig. Tänkte ta ett gammalt bord slänga på en duk kanske nån blomma eller så. Vi ska köpa en del nya möbler till soldäcket och altan men det har vi inte tänkt att göra i år. 

Näpp nu ska jag fånga dagen Carpe Diem.

Ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0