Skridskoåkning

Idag var jag lite piggare och kände starkt för att hitta på något. Igår var det för kallt men idag kunde vi bege oss till skridskobanan så att Stina fick pröva sina nya skridskor. Jag gjorde lite varm choklad och vi bestämde oss för att hälsa på mor en sväng innan. Min lillebror Johannes var hemma och ville följa med. Så vi begav oss. Han var riktigt duktig på att åka tyckte jag trots att hans skridskor var förstora. Stina var också duktig och stolt över att hon inte ramla en enda gång (Hon åkte i snigelfart) men väldigt modig tyckte jag. Skönt att komma ut lite. Nu ska vi strax äta mat. Potatismos och korv med bröd eller pannbiff. Lägger ev ut lite bilder senare .Ha det fint ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0