Fredag

För min del kommer det att bli en lugn fredag. Har börjat längta något så enormt till våren, imorse hörde jag fågelkvitter så jag kunde fantisera om soligt väder och hur det började grönska utanför. I själva verket såg det kallt, mörkt och snöigt ut men men snart är den här i alla fall.Tycker ibland att man knappt märker vad som händer sen helt plötsligt kan man slänga av sig dom tjocka kläderna och våren är här. I skolans lokaler är det fruktansvärt kallt och jag som är frusen i vanliga fall får trots varma koftor ha min tjocka vinterjacka på mig. Så våren och värmen är fruktansvärt välkommen.
På måndag ska vi till Äspölabaratoriet i Oskarshamnmed skolan , blir nog intressant vi skulle åka ner 400 m under jorden eller något sånt.
Imorgon funderar jag på att baka bullar och så blir det nog en tripp till simhallen med Stina. Snart ska vi åka o handla lite fredagsmys och en semla ska nog slinka ner också. Ha det fint ! 






På översta bilden kan man se en del av vår härliga trädgård.
Bild 2 tror att vi är på väg och ska köpa fika till picnick likaså bilden under Stni =)
Nedersta bilden är från vår inglasade altan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0