Så underbart !


Detta fantastiska har jag i min mage. Var på ultraljud idag och allt var bra =) Det fanns ett hjärta som slog som det skulle och hon kunde t o m se att bebisen var kissnödig , som mamma då tänkte jag hehe. Bebisen sträckte på benen och vände sig och rörde på sig o styrde härligt att se , häftigt alltså. Gjorde även NUPP-test alltså kolla om barnet har nån risk för Downs men det tester visa sig jättebra. Ja som sagt så underbart ! När vi kom dit blev det lite hektiskt då vi inte hittade någon parkering vi åkte runt i typ 10 min så till slut fick Henrik släppa av mig vid entren så fick jag gå till UL så skulle han komma när han parkerat. Ni som känner mig vet att jag är ganska dålig på att hitta men jag hittade upp till UL och hoppades att Henrik skulle hinna. Jag blev inkallad och fick säga till att min sambo var och parkerade o hon sa att vi börjar lite men att hon skulle hålla koll efter honom. Hon la på gelen och började det kändes lite pirrigt men där såg ja den älskade lilla bebisen och strax därefter kom Henrik så han missade inte så mycket =) Vi hade räknat ganska rätt på när bebis skulle komma det skiljde bara en dag som vi blev framflyttade. Ha det fint ! 

Kommentarer
Postat av: Stefan Kalm

Hej!



Skönt att allt går bra!

2009-02-05 @ 16:05:47
URL: http://kalm.atspace.com
Postat av: Thina

Guud, så härligt! :D

Är så glad för din skull. :D

kram!

2009-02-05 @ 18:08:37
URL: http://har ingen blogg längre
Postat av: Faster Linda

Vad skönt att allt såg bra ut. Hoppas det är bra med er! Kram

2009-02-05 @ 18:51:01
Postat av: Jennie

Tack allesammans =)

2009-02-05 @ 19:03:43
Postat av: Lovan

Vad härligt! :D Vad bra att det blev näpp på Nupp:et (där var jag rolig hrm... not) :D kramar

2009-02-05 @ 19:51:33
Postat av: Maria

Visst är det en underbar känsla att ligga där och se sin lille skrutt för första gången!

Härligt att allt såg bra ut!



Kram

Postat av: Sabina

Grattis till ett perfekt litet knyte! Vilken mysig bild! Glöm inte att skaffa Angelsound:)) Eller har ni det redan?



Kramar från oss alla här!

2009-02-09 @ 20:06:41
Postat av: Jennie

Sabina: Tack , jag har funderat på en angelsound men tror att jag kanske skulle bli lite hispig och lyssna massor =)Kram !

2009-02-10 @ 07:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0