Härliga lördag

Igår var vi på bio och såg "Borta bäst och hemma värst " eller nåt sånt , riktigt rolig. Var helt slut när man kom hem och gick och la mig vi 21 hugget. Vaknade därför pigg och utvilad vid 8 skönt, slöglodde lite på fab five, käkade frulle ,städade undan lite och sedan var jag promenadsugen för vädret är ju så fint. Knallade bort till mamma och Erik sen hängde jag med dom in till stan på lite shopping och sen blev jag bjuden på god lunchbuffè på Chili. Härlig dag med andra ord. Nu slutar snart Henrik jobbet och sen kommer lilla prinsessan hem =) Ha det fint! 


Kommentarer
Postat av: Thina

hehe, kom och tänka på "Lille prinsesse, får jag ta din mödom" när du kallade stina för prinsessan. haha!

2009-02-28 @ 18:14:55
Postat av: Anonym

Nu kommer jag förmodligen ha väldigt svårt att använda det ordet igen =)

2009-02-28 @ 19:36:55
Postat av: Thina

hahaha! =D

"stoore soldat, nej det får du iiinte, bom bom bidi bom!"

2009-03-01 @ 21:59:13
Postat av: Lina

Hej Jennie.. Lina här från Hannäs..

Hittade din blogg av en slump=)

Grattis till graviditeten och husköpet.

Tittar med all säkerht in nåt mer..=)

Ha de kalas.. kram Lina

2009-03-02 @ 16:27:13
Postat av: Jennie

Hej Lina ! Tack ska du ha. Va gör du nu för tiden ? Kram

2009-03-03 @ 09:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0