Sovmorgon och städdag

Idag fick jag en riktigt lång sovmorgon.Jag o Henrik brukar turas om när vi är hemma bägge två och idag var det min tur så jag sov till typ kl.11=). Signe äter gröt så bra så hon ammar mindre och mindre. Oftast får hon amma efter att vi gett henne gröt men då är hon ofta ganska mätt.
Har glömt att köpa hem purè i några dagar så då har hon ätit gröt och katrinplommonpurè istället. Amningen är hennes huvudsakliga föda men det blir som sagt längre tid emellan nu för tiden. Hon brukar få äta purè en gång om dagen och så gröt på kvällen=)

Idag ska det städas här hemma så att det är fint till jul. Vi ska inte fira hemma men jag vill ha det fint ändå.

Veckan som kommer är späckad med julfirande och det blir nog en hel del att pyssla med också. Nu ska jag käka Henrik har gjort sin goda biffar med sås och potatis *mums*

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0