Pulkapremiär!

Igår blev det pulkapremiär för oss. Vi bor ganska nära en populär backe så igårkväll fick vi ett impulsryck att ge oss ut. Blir nog så ikväll igen.

Stina var riktigt modig i backarna och i år var det nog roligare än vad det varit tidigare...

Signe har inte sovit så bra i natt utan vaknat flera gånger o då har man kunnat söva om henne men vid 7 ville hon gå upp. Det ville inte jag så jag försökte envist få henne att somna om. Det misslyckades och nu har hon somnat under babygymmet istället lilla sötisen=) Blir nog en sväng till bvc när hon vaknat så hon kan titta på alla små barn och titta på lekasakerna där=)

Ha det fint!



SE UPP I BACKEN! Jag som svichsar förbi kameran=)


Jag ganska blek (ja menar jätteblek) och osminkad. Kom på denna
briljanta idè i badkaret så håret är gömt under mössa då det är dy-
ngsurt =)


Man kan se Stina på denna bild om man tittar noga=)


Signe var också med ut i friska luften=)

P.S Nu hör jag hur hon börjar vakna i babygymmet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0