Jag när jag var liten

Tack så hemskt mycket Lovisa för korten...Som jag tidigare berättat så brann vårt hus ner när jag var 6 år,likaså det flesta fotgrafier. Men nu för tiden finns det ju nymodigheter som scanner så min snälla moster har scannat in lite foton hon hittat från barndomen. Tack snälla!





På detta fotot är jag arg. Undra om den slängda strumpan brevid kan
ha något med saken att göra (hatade strumpor när jag var liten)


Härlig sommarbild på min lillebror min mormor och jag.




Lillebror,moster Lovisa och jag=)





Lägg märke till att jag är barfota på alla kort=) Förutom det när vi väntar på tomten kanske..Vad mycket julklappar=)


Ha det fint!



Kommentarer
Postat av: Lovan

Varsågod :)Det var sjukt mycket julklappar under granen :D

2009-12-29 @ 22:02:06
Postat av: Josse

vad söta ni är vid julgranen vid julklappsberget :D

2009-12-29 @ 23:01:35
URL: http://yosofine.wordpress.com
Postat av: Jennie

Väntar förväntansfullt på tomten =)

2009-12-30 @ 09:26:14
Postat av: Thina

Jag kommer ihåg att du berättade en gång att du alltid drog av dina strumpor. :P Det är nästan så man kan höra dig skrika på kortet där du är arg. "Jag viiill iiinte haaa strumpor!!" :P



Gott nytt år!!

2009-12-31 @ 11:16:59
URL: http://tejjna.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja Thina jag var ganska envis när jag var liten eller ja det är jag väl nu med=)Gott Nytt År!

2009-12-31 @ 15:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0