1 April

Idag har det varit en riktig vårdag och än är den inte slut. Gick ut och satt mig på lunchrasten i skolan och drack mitt te det var riktigt härligt och så varmt att jag hade lust att ta av mig min långärmade men det gjorde jag inte man vill ju inte bli sjuk.  
Igår var vi på besök hos Barnmorskan igen och den här gången fick vi höra på hjärtljuden och det var så mysigt =)

Nu är det inte många dagar kvar i skolan för på fredag går vi på påsklov efter påsklovet är det typ 6 veckor kvar av skolan bara. 

Flytten närmar sig med stormsteg och det mesta är packat här hemma =) 

Nu tänkte jag strax ta ett varv med dammsugarn och en trasa kanske dra på lite musik och öppna dörrn. Ha det fint ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0