Helgen

På fredagen blev det bio , såg på den nya Arn filmen mycket bra, bättre än ettan som jag tyckte var bra men att tvåan var bättre det hände lite mera i den.
Lördagen blev det att äta pizza och titta på fotboll hos Daniel några öl och lite whiskey gick allt ner också. Vi var ett glatt gäng där som framåt 23 tiden drog oss ner till Gruvan där dansade jag prata med lite folk och efter en päroncider  kände jag mig nöjd och gick hem.  Läste lite i en bok innan jag gick och lade mig. Boken var bra förövrigt, kan rekommendera den " Mannen under trappan heter den och är skriven av Marie Hermansson. Boken handlar om en lycklig familj som har hittat sitt drömhus , det är ett gammal hus men som är i bra skick ganska nyrenoverat skulle jag tro. Dock börjar mannen i familjen känna obehag när han ser en man under deras trappa mannen påstår att han är en hyresgäst men verkar mera som en hustomte. Vad är fantasi och vad är verklighet ? en obehaglig bok och man vet inte vad man ska tro till slut . Idag har det varit skola och ikväll  ska jag vara på Kambrinks Markiser och Persienner. Henrik  har bakat kladdkaka så nu ska jag fika mums. Svejs


Kommentarer
Postat av: danne

Lät bra den där boken hörredu...ska nog kolla upp! :-)

2008-09-08 @ 22:51:09
URL: http://danne80.blogg.se/
Postat av: M.Gunnarsson (G-sson)

Kul att ni hade det bra hos Danne (Norpan!!)....Jag kunde ej komma :( men men!!



// Matte.G-sson....

2008-09-10 @ 23:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0