Tiden går fort, onsdag igen


Har börjat få in lite möbler i nya kontoret. Skänken kommer från min far, men då i en ljusare kulör. Jag valde att betsa den i mörkt istället. Lampan kommer från faster tror jag och statyn har jag köpt för längre sen. Ljusfatet är ett ihop plock av ett vackert lågt fruktfat som fanns i hemmet ett par gamla blockljus och tro det eller ej men den fina sjöstenen som dekorerar en del av våran trädgård har kunnat användas som fina inomhusdekorationer också. Fattas lite möbler men det kommer.
Under tiden läggs dom sista detaljerna i sovrummet.


Annars då ? Jobbar på i skolan , hade diagnos i satsdelar gick inget vidare vill jag påsta. Ska ta o fixa lite straxt kanske läsa i Svinalängorna som är boken jag läser i svenskan nu. Ikväll är det Roomservice. Kul på måndagar är det Design Simon och Tomas på tisdagar är det Äntligen hemma och på onsdagar Roomservice me like. Ett annat trevligt program går på tv 4 det heter halv åtta hos mig och börjar just det halv åtta =) Det är ett matlagningsprogram. Kan rekommenderas. Svejs

Kommentarer
Postat av: M.Gunnarsson (G-sson)

Fin Skänk!! lycka till i skolan :)......

2008-10-15 @ 14:45:17
Postat av: Jennie

tackar

2008-10-15 @ 15:12:04
Postat av: Matte.G-sson

Jennie>>>> Varsågod :)

2008-10-15 @ 22:14:12
Postat av: Stefan

Hej! Vad fint ni fått det, de där före/efter bilderna. Verkar vara mycket på gång på "tolvan" där ni bor. Hoppas allt är bra!



Jag har flyttat med, har fixat i ordning allt utom en cd-hylla som ska skruvas fast i väggen. Annars är det mysigt som tusan. Har fixa en timer så det lyser i fönstren på kvällarna tillochmed =)



Välkommna till mig lördag 22:e nov på fest med singstar mm.



kram / Stefan kalm

2008-10-15 @ 22:52:27
URL: http://lamictal.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack Stefan. Jo det det händer en del. Men både jag och Henrik gillar ju att greja. Ja just det du har flyttat.Det är skönt när man börjar komma i ordning efter en flytt =)

2008-10-16 @ 10:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0