Lov

Ja idag är det första dagen på lovet. Idag har det varit en ganska lugn dag inte gjort så mycket. Städat lite lekt med Stina  , nyss var det kladdkake fika. Ja just det vi fick höra lite om släktforskning i skolan och jag blev lite sugen på att göra det , så jag ringde till min mormor och frågade henne om lite saker. Då berättade hon att det är folk i våran släkt som redan har släktforskat tror t.o.m våran släkt var en av dom som kommit längst i Sverige med sin släktforskning. Jag kände i alla fall att min släktforskning får helt enkelt bli på så sätt att jag lånar alla papper min mormor har om vår släkt hon hade nämeligen en hel del. Många generationer. Får se om jag ska leta lite på pappas sida med. Kanske. Det var lättast på mormors sida känns det som för jag hann ju själv att träffa min gammelmormor vi var grannar i flera år.


Igår tände vi vår Halloween pumpa på Prostgatan. Mysigt.

Någon som har några bra skräckfilmtips förresten?

 
Vet att postlådan ser sjukt sne ut men jag tror att det är muren som är lite sne faktiskt hehe


Kommentarer
Postat av: Thina

REC kanske? :P

annars funkar ju the grudge, eller exorcisten är ju en klassiker. :)

2008-10-29 @ 17:26:48
URL: http://tejjna.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja det förstås är lite sugen på någon jag inte sett ännu =)

2008-10-29 @ 17:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0