Fix o don på Prostgatan

Det har fixats och donats här hemma, med diverse saker. Jag tycker om inredning så därför tänkte jag dela med mig av lite bilder ifrån vårt hem.
Till köket har jag inhandlat lite nya grejor från cult design. jag valde en kaffe burk en liten blomkruka o ljuslykta lite smått o gott. Det roliga är ju att man kan plocka ihop hur man vill. Finns även grejor från serien till mer än bara köket.
På bilden ser mina nyheter från Cult design. Jag valde en kaffeburk och en liten blomkruka ljustake och lite annat smått och gott. Det trevliga med Cult design är att man kan plocka ihop lite hur man vill . Det finns grejor till andra rum än kök också från Cult design.
Nya härliga höstgardiner. Köpta på Maxi till ett väldigt överkomligt pris. Ny orkidè i fönstret med härlig gul genomskinlig kruka köpt på Willys i Åtvidaberg.
Härliga nya höstgardiner ifrån Maxi , inhandlades till ett väldigt bra pris. Ny orkidè med kruka en fin gul genomskinlig köptes på Willys.

Vardagsrummet har fått nya blomkrukor . tänkte köra med lite svart såhär på hösten. Så kan man mysa till det lite extra med ljus och dylikt.

På bordet ser ni ljuslyktor ifrån Cult Design. Dom fick jag när jag fyllde år i våras. Piffat till soffa och fåtöljer med lite svartvita kuddar. 

Henriks nya källar projekt. Att förvandla det gamla pannrummet till ett kontor . Här är han på god väg. Blir jätteläckert  tror jag.

Henrik har gipsat och spacklat. Målat taket och tapetserat väggarna i en härlig betong grå färg , med undantag för en silverblommig fondvägg som ni ser på bilden ovan den här. Det som är kvar att göra är listerna och golvet. Ett fint körbärslaminatgolv ganska mörkt. Så möblering och lull lull såklart =)
Nu ska jag sätta mig vid tv :n och äta pizzabitar mums. 
 


Kommentarer
Postat av: Matte.G-sson

Fint det blev i huset :)



// Matte.G-sson......

2008-10-06 @ 15:29:52
Postat av: Jennie

Tack ska du ha G-sson =)

2008-10-06 @ 15:45:35
Postat av: Anki

Hej och tack för hälsningen hos mig!

Ser att du är alldeles "färsk" som bloggare. Varning för beroende säger jag bara, hihi! Det är verkligen jättekull att blogga, särskilt när man får kontakt med så mycket nytt folk!

Ha det bra! Anki

2008-10-08 @ 19:10:55
URL: http://strandviksvillan.blogspot.com
Postat av: Matte.G-sson

Jempan>>>>> Varsågod :)

2008-10-08 @ 20:56:52
Postat av: Jennie

Ja Anki ganska färsk så. Märker att det ger lite mersmak =)

2008-10-08 @ 21:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0