Jag har fått en utmaning

Jag har blivit utmanad av christyjohansson.blogspot.com att svara på lite frågor.

3 saker jag skäms över:

1. Allt dumt man hittade på när man var liten (3-18 år) =) 
2. Dålig förlorare, vill inte ha fel.
3. Att jag ibland kan irretera mig på folk utan att ha en vettig anledning.

3 saker jag är stolt över:

1. att jag bryr mig om andra människor,kan känna empati
2. att jag är envis (både bra o dåligt)
3. att jag är ganska stark (och då menar jag inte att jag har jättestora muskler)

3 saker jag vill göra 2009:

1. Få Mysa
2.Få Älska
3.Få/Ge Kärlek

3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:

1. Jag slutade röka 
2. Turkiet semestern med Henrik
3. Jag börja skolan igen.

3 saker jag inte kan klara vardagen utan :

1. Henrik
2.och de andra nära och kära
3. Mat o vatten


3 personer jag avundas :

Här kan jag inte välja 3 stycken för jag avundas alla dessa människor som är så duktiga på att bara hitta positiva saker hur svårt de än har haft/har det så väljer de att se det positiva i saker. Riktiga glädjespridare !

3 personer jag utmanar att göra en likadan lista :

1. Jonas nykte.blogg.se
2. Lovan extremepunkie.blogg.se
3. Danne danne80.blogg.se

 
 


Kommentarer
Postat av: danne

ska ske :-)

2008-11-17 @ 18:09:27
URL: http://danne80.blogg.se/
Postat av: Anonym

Will do :)

2008-11-18 @ 19:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0