Skola & Jobb

När klockan ringde imorse var jag JÄTTETRÖTT men jag körde en snooze och efter den var jag jätte pigg och kände mig helt utvilad hur skönt som helst. Kvart över åtta knalla jag iväg till skolan och det var helt underbart ute och en helt underbar känsla fyllde mig. Det var så mysigt med solen och frosten. Fick värsta jul känslorna med hehe. Efter att jag promenerat i ca 10 min började dock mina ben/lår klia och sticka som bara den ,har fått så förut men det brukar vara när jag går längre sträckor (tror det kan ha med kylan att göra) Nån som känner igen sig ? Eller vet vad det kan bero på ? Ikväll ska jag jobba på Kambrinks markiser & persienner kul för jag var inte där i torsdags. Så ikväll får det bli att städa o fixa lite i butiken. Skylta om lite kanske. Måste bara säga att jag hade en underbar söndag igår med. Sov länge , åt nybakade scones med ost och gurka till frukost och ett stort glas oboy sedan blev det en riktig slappardag med Desperate Housewifes. I ju för sig lite nytta gjorde jag med. Det blev allt lite pluggande och lite städ. Ha det fint !    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0