Plugga !

Hello everybody. Idag måste jag plugga alltså har skjutit det lite framför mig. Är hemma från skolan idag. Jag styrde så dant igår innan jag skulle sova , så det kändes som det tog hundra år innan jag somnade. Gick inte la mig förrän 23.20 typ och sen vat jag inte hur länge jag låg vaken. Vet bara att när kl ringde imorse så kändes det som jag inte fått någon djupare sömn så jag ringde till skolan och sa att jag kommer imorgon sen somna jag om till halv 11 eller nåt sånt. Så nu känns allt bättre och jag tänker få en hel del pluggande gjort med. Får skylla mig själv att jag inte hade nån riktig varva ner tid igår ,tror jag är en sån som behöver det för att sakta stänga ner hjärnan som ofta går på högvarv med funderingar och tankar hehe.  Ikväll ska jag varva ner ordentligt i alla fall med start framför tv:n senast halv åtta då ska jag se "halv åtta hos mig" (matlagningsprogram) sen kommer ju favoriten äntligen hemma båda programmen går på tv 4. Så ska jag göra mysigt med tändaljus oså kanske värma vetekudden och lägga på axlarna. Nu ska jag äta kasslerpaj, mums filibaba. Ha det fint !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0