Ny vecka

Har precis kommit hem från skolan och kaffet är strax färdigt så jag kan ta mig en kopp. Skolan var lite annorlunda idag vi skulle lyssna på en föreläsning om kristendom och föreläsaren var väldigt bra och svarade på ens frågor så gott hon kunde och hon bjöd mycket av sig själv. Det hela blev ganska känlosamt. (moi börja lipa med andra ord).

Första lektionen var lite annorlunda den med. Då fick jag klättra på bänkar hehe (Vi skulle läsa upp balkongscenen ur Romeo och Juliet jag skulle läsa Juliet så det var bara att klättra upp och börja läsa ) kul va de i alla fall.
Ikväll ska jag jobba på Kambrinks markiser och persienner. Sen får det nog bli en lugn och härlig tv kväll med Halv åtta hos mig och Design Simon & Tomas. Ha det fint !


Kommentarer
Postat av: thina

Oh romeo, oh romeo! :P

2008-11-12 @ 19:57:24
URL: http://tejjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0