Lovely

Riktigt härlig dag. Solen skiner. Jag sov väldigt bra inatt och vi har eget arbete i skolan förutom en lektion. Detta betyder att jag hinner med massor skolarbete idag. Har redan hunnit med att jobba med mitt arbete på bibeln . Tänkte göra färdigt det idag, men det får bli efter engelskan. Har precis ätit en god frukost som jag gick o köpte ost/skink smörgås  och apelsin juice. Strax kör vi igång med lite engelska sen är det lunch har min favoritmat till lunch med =)
Känns som man fick en bra start på dagen helt enkelt. Hoppas ni har det bra också ! 


Kommentarer
Postat av: Lovan

Vad skönt med en bra start på dagen :D

Blir plugg för mig med idag. Hoppas dagen fortskrider lika bra som den börjat!



"kram" :)

2008-11-06 @ 14:47:43
URL: http://extremepunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0