Adventsmys

Idag har vi haft en riktig mysdag här hemma. Henrik började jobba kl 7 i morse jag sov ut länge. Henrik kom hem vid 11 hugget o då hade jag nog bara varit vaken ca en timme=). Idag har det pysslats till jul och min kära mor hennes fästman och lillebror var här. Vi böt julklappar idag för vi kommer inte träffas något i jul. Henrik jobbar delad tur idag så han har precis stuckit till jobbet men kommer hem vid 21 igen. Nu ska jag strax leka askungen med lilla Stina som jag lovat. Ha det fint ! 

Prinsessan !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha, ha. Så söt hon är :)

har ni en klänning jag kan låna så kommer jag gärna o leker med er någon dag ;)

Kram

2008-12-22 @ 13:36:32
URL: http://christyjohansson.blogspot.com
Postat av: Jennie

Hehe det går säkert leta reda på nån =)

2008-12-22 @ 17:52:32
Postat av: M.Gunnarsson (G-sson)

God Jul Önskar // Matte.G-sson.....

2008-12-25 @ 15:22:20
Postat av: Jennie

Detsamma =)

2008-12-25 @ 20:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0